Pokud se zaměstnanci naskytne vhodná příležitost, nejednou neodolá pokušení a trochu (nebo pochopitelně raději hodně) si přilepší na zaměstnavatelův účet. Protože ‚z cizího krev neteče‘ a ‚co je doma, to se počítá‘.
Je pochopitelné, že se to takovému okrádanému nebo jinak poškozovanému zaměstnavateli nelíbí. A proto se tento snaží, seč mu síly stačí, podobným počinům zamezit. Což se někdy daří úspěšně, ale někdy to zkrátka nejde. Nebo se alespoň dotyčný šéf či majitel domnívá, že to nejde.
Ovšem nejednou se dá najít řešení i pro případy, které zdánlivě řešení nemají. Vezměte si třeba takové spediční nebo stavební firmy. Člověk by si řekl, že jsou všichni ti šoféři a další zaměstnanci, obsluhující podnikovou techniku a řídící služební vozy, vlastně neuhlídatelní. Protože jsou co chvíli z dohledu, a jakmile je šéf nevidí, ‚mají myši pré‘.
Může tomu tak být a také tak tomu nejednou bývá. A pak člověk nejednou pomalu ani nestačí registrovat ztráty. Ovšem také tomu tak vůbec být nemusí, a to proto, že existuje řešení, jak nešvarům v této branži zabránit.
Existuje totiž i RMC systém, umožňující jednoduché a přitom přímo dokonalé sledování vozidel.
Ať už ta která firma provozuje osobní nebo nákladní automobily, lokomotivy, stavební nebo zemědělské stroje či komunální techniku, může mít vše kdykoliv pod plnou kontrolou. A to i když se to nachází dejme tomu za devatero horami a devatero řekami. A to proto, že internet dnes dosáhne všude a s využitím výše zmíněného systému tak lze virtuálně ‚vidět‘ vše, bezprostředně nebo třeba i ze záznamu.
A to ještě ani zdaleka není vše. Tento systém dokáže kontrolovat třeba i to, jak je nakládáno nejen s technikou samotnou, ale i s jejími součástmi a pohonnými hmotami, dá se tak kontrolovat, kdo kde a jak pracuje, případně nepracuje, i to, zda zaměstnanci dělají jenom to, co mají.
A kdo ze zaměstnavatelů v podobném oboru by takového ‚žalobníčka‘ nechtěl, že? Když mu tento prospěje. Protože lidé zákonitě tolik nekradou, ví-li, že se někdo dívá.